8 років назад 3 267

Чотири місяці тому ці двоє хлопців пройшли навчання в тренінг-центрі CarDetailLab, а зараз працюють у власній студії, планують набирати співробітників і розширюватися на все Закарпаття. Ми поставили кілька запитань засновникам студії Pineapple Detailing і нашим колишнім студентам.

Тренінг-центр CarDetailLab Щоб дізнатися подробиці навчальної програми та записатися на наступний курс, телефонуйте за номером  093 170 66 24 або надішліть заявку і ми з вами зв’яжемося. Записатися

Як ви прийшли в детейлінг?

Спочатку був досвід догляду за автомобілем на аматорському рівні. Потім, два роки тому ми випадково побачили відео автомобіля, що пройшов детейлінг-полірування. Так ми дізналися про детейлінг. Зібравши всю доступну інформацію, ми зрозуміли, що в нашому регіоні подібних послуг немає — і вирішили відкрити свою студію.

Робочий процес Pineapple Detailing:

Розкажіть про перші кроки в бізнесі

Насамперед ми почали моніторити форуми та відеоуроки. Потім закупили обладнання та облаштували приміщення в будинку, де зараз працюємо удвох і робимо 5-6 машин на місяць. Зараз шукаємо приміщення під повноцінну студію і збираємося набирати співробітників. У планах — надавати послуги по всій Закарпатській області.

Пам’ятаєте, коли нанесли своє перше покриття?

Перше захисне покриття нанесли в липні цього року. Це був SOFT99 TRIZ Premium.

Скільки витратили на відкриття студії?

Стартовий капітал склав 216 000 грн. Зараз 80% виручених грошей вкладаємо в розвиток.

Яких помилок припускалися на старті?

На початку було багато помилок, але найбільша — це неправильний підбір технології полірування.

Розкажіть про навчання в тренінг-центрі

Наприкінці липня ми пройшли просунутий курс детейлінгу. Цінною була теоретична частина, практика з лаків, полірування пластикових деталей, шліфування. Прояснили багато чого з підбору технології полірування, з приймання автомобіля.

Статті та фотозвіти про тренінг-центр CDL Навчання і трохи пейнтболу в компанії CarDetailLab:

Як про вас дізнаються клієнти? Який канал просування найефективніший?

За зменшенням ефективності: пошуковик, сарафанне радіо, Фейсбук, Інстаграм. Багато клієнтів приїжджають повторно, як правило, після закінчення терміну служби покриття.

Найдивніша річ, пов’язана з клієнтами

Одного разу полірували клієнту автомобіль, і потім дізналися, що це був відомий підприємець та інвестор Ігорь Граф.

Ваша студія називається Pineapple Detailing. Чому?

В одного з нас магазин із такою назвою. Вирішили розширити бренд.

Яку найдорожчу і найбюджетнішу машину ви робили?

Найдорожча — Audi A8L 2015 року рестайл, найпростіша — Volkswagen Polo 2007 року. Взагалі клієнти бувають різні: на машинах і за 4000$, і за 140 000$. До всіх ставимося однаково, на найвищому рівні.

На чому їздите самі? Чим покриті машини?

Nissan Qashqai білого кольору, покритий Smooth Egg Platinum Liquid і Opel Astra J темно-сірого кольору, покритий SOFT99 Fusso Coat.

Как вас найти?

Студія Pineapple Detailing, м. Ужгород, вул. Смарагдова, 22 Телефон: 050 646 91 89 Інстаграм: @pineappledetailing Фейсбук: @PineappleDetailing Сайт: www.pineapple-detailing.business.site


Отправить