21 березня ми провели перший цього року масштабний захід для фанатів детейлінгу, автолюбителів і всіх охочих дізнатися щось нове про догляд за автомобілями. Як все пройшло дивіться в нашому фотозвіті.
Основною метою детейлінг-мітингу був розвиток культури догляду за авто в нашій країні. Ми хотіли показати всю міць детейлінгу і відкрити сезон по-справжньому яскравих автомобільних івентів. Місцем проведення заходу було обрано одеський салон статусних автомобілів AutoMaximum. Він розташований на одній території з Центром захисних покриттів CarDetailLab Lemonade — по вул. Посмітного, 11.
Програма заходу включала презентацію топової продукції для догляду за автомобілем, розіграш неймовірної BMW M3 (F80) та фуршет. Крім того, гостям було представлено першу в Україні BMW M3 (G80) у модифікації Competition. Також усі охочі могли попрактикуватися в детейлінгу, проконсультуватися з технологами CarDetailLab, а в перервах завести нові корисні знайомства і просто цікаво провести час.
Презентація продукції для детейлінгу
На правах ексклюзивного дистриб’ютора товарів для детейлінгу від лідерів світової сцени, ми підійшли до презентації комплексно. Ознайомили гостей з усіма виробниками та у форматі дружньої бесіди поділилися власним досвідом застосування продукції. Ось бренди, які були представлені на виставці:
SOFT99 — японський виробник автокосметики та кварцових покриттів для детейлінгу (67 років на ринку).
G’zox — преміальна марка кварцових покриттів від виробника SOFT99 (20 років на ринку).
RUPES — італійський виробник полірувальної та шліфувальної техніки, систем пиловидалення, витратних матеріалів та аксесуарів (70 років на ринку).
Scangrip — данський бренд професійних освітлювачів для детейлінгу, мийок, автосервісів, малярних станцій, будівельних і виробничих об’єктів (115 років на ринку).
Novaltec — італійський виробник обладнання для очищення та дезінфекції простору (25 років на ринку).
Також кожен присутній міг відчути себе детейлером. Гості практикувалися полірувати та навіть шліфувати авто.
Новинки полірувальної техніки RUPES
Початківці та досвідчені детейлери, які працюють з обладнанням RUPES, знають, що поява нових товарів бренду – це завжди важлива подія для фахівців у сфері полірування. Останньою з таких подій став випуск кругів і паст серій D-A і UNO.
Детальніше про нові полірувальні круги та пасти RUPESАвтомобілі, які приїжджають на детейлінг до Центру захисних покриттів CarDetailLab Lemonade, поліруються саме за системою RUPES. Про ефективність полірувальних машинок, кругів і паст бренду найкраще скаже стан лакофарбового покриття автомобілів, які були виставлені на мітингу.
Професійне світло Scangrip
Scangrip — це виробник професійних LED-ламп. До головних фішок ліхтарів данського бренду належать:
- створення рівномірного освітлення, завдяки технології «чіп на платі» (COB-LED);
- високий ступінь захисту від води, пилу та пошкоджень (IP65, IK07);
- продумана конструкція з декількома варіантами кріплень;
- можливість безконтактного керування, через застосунок доступний на App Store і Play Market;
- абсолютна автономність і можливість працювати як від мережі, так і від портативних акумуляторів або пальчикових батарейок.
Дезінфекційне обладнання Novaltec
Компанія Novaltec Group спеціалізується на очисному та дезінфекційному обладнанні з 1994 року. Вона виробляє компактні професійні озонатори та парогенератори. Вони пройшли перевірку і були сертифіковані Міністерством охорони здоров’я Італії як медичне обладнання. Тож озонатори Novaltec можна застосовувати практично в будь-якій галузі, і детейлінг — не виняток.
Детальніше про обладнання для дезінфекції читайте в статті «Детейлінг vs COVID-19: як врятувати світ і свій бізнес»Презентація японських кварцових захисних покриттів сегмента Hi-End
High End товари — це ексклюзив. Це вибір тих, хто хоче і може бути на голову вище за конкурентів. Щоб мати можливість вийти на новий рівень детейлінгу в Україні, потрібно вміти працювати з продукцією сегмента Hi-End. До таких товарів належать лінійки кварцових покриттів G’zox, SOFT99 і Prospec.
Кварц G’zox, особливо захисні покриття з оновленою формулою Real Glass Coat дають змогу робити більше, краще і не так, як у всіх. Лінійка включає в себе три продукти, у кожного з яких є своя сильна сторона:
Type M — вирізняється довговічністю, найсильнішим і найглибшим блиском у лінійці.
Type R — може похвалитися збільшеною твердістю і зносостійкістю, глибоким кришталевим блиском і швидкою швидкістю затвердіння.
Type H — вирізняється підвищеною твердістю і зносостійкістю, глибоким глянцевим блиском і гідрофільним сходом води.
* Кварцові покриття G’zox знаходиться в закритому продажі тільки для партнерських студій детейлінгу.
Демонстрація першої в Україні BMW M3 Competition
Ця М-версія «трійки» від BMW відрізняється від моделей попередніх поколінь не тільки зовнішнім виглядом, а й вдосконаленими технічними характеристиками. Для фанатів німецької марки авто випуск нового преміум-седана M3 в модифікації Competition став найважливішою подією. Одним із таких поціновувачів автомобілів BMW є наш партнер Дмитро Палешко – засновник першої в Дніпрі студії детейлінгу V12. Саме йому належить цей BMW M3.
BMW M3 Competition став потужнішим і динамічнішим. Під капотом знаходиться 3.0-літровий двигун з подвійним турбонаддувом і 8-ступінчастий автомат M Steptronic. Авто видає 510 кінських сил при 6250 об/хвилину (650 Нм). Прискорення до 100 км/год відбувається за 3,9 секунд.Неможливо не відзначити сміливий дизайн нового BMW, а саме великі решітки радіатора, які додають моделі агресивності. Як і обвіс з великими повітрозабірниками, розширені колісні арки та особливі корпуси дзеркал.
Розіграш золотої BMW M3
Вишенькою на торті став розіграш BMW M3 «Golden Bitch». Це автомобіль 2015 року випуску, який так само належить Дмитрію Палешку. У грудні 2020 року він опублікував у своєму особистому акаунті Instagram сенсаційну новину: «Розіграшу моєї М3 — БУТИ»! Готуючись до купівлі нового авто, Дмитро вирішив, що розіграє свою золоту M3 через гів. Для більш ніж 50 000 підписників, які стежать за особистим акаунтом Дмитра Палешка, новина про те, що виграти його автомобіль може кожен, справді стала сенсацією.
Було вирішено проводити розіграш у кілька етапів. Для гіва Дмитро створив окремий аккаунт. Першою умовою участі була підписка на всіх 60 партнерів, серед яких ми — головні з автокрасоти. На детейлінг-мітингу здійснювався додатковий етап розіграшу, а саме вибір фіналістів у прямому ефірі. Фінальний же етап, з оголошенням нового повноправного власника «Golden Bitch» відбудеться 10 квітня 2021 року в Дніпрі.
Докладніше дізнатися, які переваги має цей легендарний золотий автомобіль можна з відео на YouTube-каналі Дмитра:
Це була перша у 2021 тусовка для автолюбителів і детейлерів. У планах ще масштабніші івенти, видовищні перегони, нові вершини та можливості. Слідкуйте за анонсами та звітами в нашому блозі та акаунтах CDL в Instagram.





















































