Доти, доки детейлінг не стане мейнстримом, він неминуче обростатиме різними міфами. Давайте розберемо найпопулярніші.
Полірування пошкоджує ЛФП
Полірування поліруванню ворожнечу. Якщо говорити про «гаражне» полірування безіменною роторною машинкою, то на вас чекають пошкодження у вигляді пропилів і голограм. Якщо ж йдеться про професійне полірування, то видаляється тільки тонкий пошкоджений шар лаку, від якого більше шкоди, ніж користі. Він не блищить, не відштовхує воду і до нього швидко липне бруд.
«Голограма» — одна з ознак неякісного поліруванняЗа професійного підходу товщини лаку вистачає на 8…10 полірувань, а якщо автомобіль захищений кварцовим покриттям, то на всі 15. Якщо полірувати автомобіль кожні два роки, то товщини лаку вистачить на 15…20 років експлуатації автомобіля.
- ЛКП до и после полировки
- ЛКП до и после полировки
- ЛКП до и после полировки
Кераміка краща за рідке скло
Так, з керамічної чашки можна випити чаю, а рідким склом можна хіба що сильно обпектися. Може є й інші переваги, але ми про них не знаємо. А якщо серйозно, то кераміка, нанокераміка і рідке скло — це просто зручні, хоч і фактично неправильні назви твердих захисних покриттів на основі діоксиду кремнію. Більш детально ми розбираємо цю тему в статті «Чому нанокераміка — обман».
Різні види скла стають рідкими при температурі від 300°С до 2500°С
Будь-яке тверде захисне покриття містить у своїй основі діоксид кремнію (SiO2)Після покриття кварцом автомобіль не можна мити тиждень
Це правило діє тільки в тому разі, якщо захисне покриття висохло природним чином. До природного сушіння вдаються дуже рідко, оскільки воно вкрай непрактичне: автомобіль має простояти добу в сухому, теплому і провітрюваному, але не запиленому приміщенні, і після цього його не можна мити ще тиждень. А якщо запекти покриття за допомогою короткохвильових інфрачервоних ламп, то автомобіль можна мити хоч того ж дня. Крім цього, покриття, яке пройшло запікання, має сильніші гідрофобні властивості і довше служить.
Запікання під двома лампами займає всього 4 години, після чого автомобіль можна використовувати без обмеженьБезконтактна мийка безпечна для ЛФП
Здавалося б, чим може бути небезпечна безконтактна мийка — автомобіль не труть мочалкою, тому ЛФП не дряпається. Але все не так просто. При безконтактній мийці відмиваються тільки поверхневі видимі забруднення. Крім них на кузові є статичні забруднення, які відмиваються тільки вручну. Коли візуально чистий автомобіль починають протирати, ці абразиви залишають на кузові подряпини. Більш докладно про шкоду безконтактних мийок ми написали в статті «Чому автомийки — зло».
Безконтактна мийка — це лише перший етап правильного миття, після якого йде ручна мийка губкою і шампунемПісля хімчистки в салоні має пахнути
Вважається, що запах очищувача свідчить про те, що в салоні зробили справжню хімчистку, а не просто пропилососили і протерли пил. Так само, як запах хлорки в парадній свідчить про те, що там зробили вологе прибирання, а не просто підмели. Але насправді запах очищувача говорить про інше. Про те, що в студії слабкий екстрактор. І про те, що частина очищувача залишилася всередині сидінь і ви дихаєте їдкими випарами. Після якісної хімчистки в салоні не повинно залишатися запаху.
Після проходу екстрактором поверхня має бути сухою і чистоюШкіра в салоні має блищати
Блискуча шкіра в салоні свідчить про те, що її давно не чистили і вона покрита шаром шкірного сала, або про те, що її натерли дешевим кондиціонером на основі нафтопродуктів. Такі кондиціонери мають низку недоліків. По-перше, вони не зволожують, а зажирюють шкіру, внаслідок чого вона набуває неприродного лискучого блиску. По-друге, вони погано вбираються і бруднять одяг. По-третє, з часом вони жовтіють, що дуже помітно на світлій шкірі.
Після застосування якісного кондиціонера шкіра набуває більш насиченого кольору, але залишається матовою.
Після очищення від зайвого жиру шкіра набуває «рідного» матового блискуФари краще не полірувати
Скло фар сучасних автомобілів зроблено з прозорого пластику. На заводі пластик покривають захисним шаром, який твердіший за пластик і покликаний захищати його від передчасного зносу. Вважається, що якщо відполірувати пластик і «зняти» захисний шар, то фара дуже швидко помутніє. І в цьому є частка правди. Але так відбувається тільки у недобросовісних детейлерів.
У пристойних студіях після полірування пластик обов’язково покривають кварцовим захистом або спеціальною антигравійною плівкою, тому боятися швидкого зносу не варто.
Антигравійна плівка захищає прозорий пластик від пожовтіння і подряпинВідрізняти правду від міфів допомагає критичне мислення і начитаність. Частіше читайте наш блог. А щоб не пропускати нові статті, підписуйтесь на нашу сторінку в інстаграмі: @cardetaillab.



