8 років назад 1 675

10 вересня на малому кільці київського автодрому «Чайка» відбувся четвертий і завершальний етап чемпіонату України з кільцевих перегонів RTR Time Attack — змагання на закритому перегоновому треку за показник найкращого часу кола. У цій публікації — фотозвіт заходу та результати команди CarDetailLab.

Команду CarDetailLab представляв Олексій Юрко на Mitsubishi Lancer Evolution. У фінальних заїздах наш пілот посів третє місце у класі TS та четверте — у класі RS, а свій найкращий час (00:01:24.192) у цьому сезоні Олексій показав 4 червня під час другого етапу перегонів. У загальному заліку за результатами сезону Олексій Юрко посів друге місце в класі TS і третє — у класі RS.

TS (Turbo Stock) — клас гоночних автомобілів із заводською турбіною. RS — без обмежень на турбіни

З нагоди закінчення сезону ми вирішили поставити Олексію кілька запитань про його захоплення.

Коли почав займатися автоспортом, чому?

Приблизно два роки тому, тому що купив Evolution.

Часто тренуєшся?

Тренуюся у вільний час на злітці та на шостому кілометрі з Сергієм Фаюком.

Сергій Фаюк — багаторазовий переможець та призер етапів Чемпіонату та Кубка України за авторалі

Які останні доопрацювання зробив у машині?

За останній рік встановив мотор 2.2 Cosworth, ралійну підвіску Proflex під асфальт, спортивні агресивні колодки та гальмівні диски, посилений редуктор RS, впорскування водометанолу, збільшений інтеркулер та спортивне сидіння з 4-х точковими ременями.

На чому їздиш у повсякденному житті? Виникає бажання «зачепитися»?

Їжджу на дизельному Citroen C4. Їжджу досить агресивно, але бажання «зачепитися» з досвідом стає дедалі меншим.

Цей сезон ти завершив на другому місці. Які цілі ставиш на наступний сезон?

Мета одна — перше місце.

Де за тобою стежити?

В Інстаграмі.


Отправить