10 вересня на малому кільці київського автодрому «Чайка» відбувся четвертий і завершальний етап чемпіонату України з кільцевих перегонів RTR Time Attack — змагання на закритому перегоновому треку за показник найкращого часу кола. У цій публікації — фотозвіт заходу та результати команди CarDetailLab.
Команду CarDetailLab представляв Олексій Юрко на Mitsubishi Lancer Evolution. У фінальних заїздах наш пілот посів третє місце у класі TS та четверте — у класі RS, а свій найкращий час (00:01:24.192) у цьому сезоні Олексій показав 4 червня під час другого етапу перегонів. У загальному заліку за результатами сезону Олексій Юрко посів друге місце в класі TS і третє — у класі RS.
TS (Turbo Stock) — клас гоночних автомобілів із заводською турбіною. RS — без обмежень на турбіниЗ нагоди закінчення сезону ми вирішили поставити Олексію кілька запитань про його захоплення.
Коли почав займатися автоспортом, чому?
Приблизно два роки тому, тому що купив Evolution.
Часто тренуєшся?
Тренуюся у вільний час на злітці та на шостому кілометрі з Сергієм Фаюком.
Сергій Фаюк — багаторазовий переможець та призер етапів Чемпіонату та Кубка України за автораліЯкі останні доопрацювання зробив у машині?
За останній рік встановив мотор 2.2 Cosworth, ралійну підвіску Proflex під асфальт, спортивні агресивні колодки та гальмівні диски, посилений редуктор RS, впорскування водометанолу, збільшений інтеркулер та спортивне сидіння з 4-х точковими ременями.
На чому їздиш у повсякденному житті? Виникає бажання «зачепитися»?
Їжджу на дизельному Citroen C4. Їжджу досить агресивно, але бажання «зачепитися» з досвідом стає дедалі меншим.
Цей сезон ти завершив на другому місці. Які цілі ставиш на наступний сезон?
Мета одна — перше місце.
















