Два роки тому ми відкрили тренінг-центр CarDetailLab, у якому навчаємо детейлінгу та допомагаємо відкривати власні студії. Ми вважаємо, що це перспективний напрямок і хочемо розповісти, чому зараз саме час вчитися детейлінгу.
+ Школа і метод
Якщо ви пов’язані з мийним, малярним або «автоплівковим» бізнесом, то напевно стикалися з тим, що знання потрібно збирати по крихтах. Щось є в інструкціях, щось описують на форумах, щось показують колеги, а щось дізнаєшся тільки на власному досвіді. Але інформація, зібрана таким чином, часто виявляється недостовірною: інструкцію можуть неправильно перекласти, на форумах пишуть нісенітниці, а досвід колеги може не підійти у вашому випадку.
Дискусія на «Драйві» зі статті «Три проблемы роторной полировки»У тренінг-центрі CDL ми об’єднали всі знання в єдину систему. На щастя, для цього у нас є надійні та достовірні джерела знань. По-перше, це наш власний досвід — ми займаємося детейлінгом і запускаємо студії з 2012 року. По-друге, це досвід зарубіжних колег. Ми відвідуємо європейські, російські та азійські студії детейлінгу, а також великі світові виставки, щоб бути в курсі останніх технологій і досягнень. Цей досвід коштує нам чималих грошей і часу.
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Навчання на заводі RUPES у Мілані
- Автовиставка SEMA в Лас-Вегасі
- Автовиставка SEMA в Лас-Вегасі
І, нарешті, найпопулярніші інструменти для детейлінгу виробляють великі та шановані компанії, які піклуються про те, щоб їхні технології застосовували правильно. Наведемо два приклади.
1. Очищувачі та захисні покриття SOFT99, G’zox, Prospec і BCG виробляє найбільша корпорація в Японії з власним дослідницьким центром.
2. Виробники італійської полірувальної техніки RUPES настільки дбають про грамотне використання своєї продукції, що запросили до свого штату найвідомішого і найповажнішого у світі детейлера, Джейсона Роуза. Він очолює міжнародний департамент навчання RUPES.
Джейсон Роуз (Jason Rose), США — один із найповажніших фахівців у світі детейлінгу. Перш ніж приєднатися до команди RUPES у 2013 році, він керував навчанням у Meguiars — провідній американській компанії з виробництва автохімії. Загальний стаж Джейсона в детейлінгу — 39 років+ Професійний розвиток
Детейлінг — це не мийка, де взяв ганчірку, піну і шуруєш. Детейлінг — це кваліфікована робота, в якій можна рости як фахівець і як управлінець. Можна відточувати свої навички до досконалості, можна стати інструктором і навчати молодих детейлерів, можна налагоджувати робочі процеси в різних студіях.
Для того, щоб стати детейлером не обов’язково мати досвід роботи автомийником. У більшості випадків це навіть заважає, оскільки виправляти помилки та перенавчати складніше, ніж навчити з нуля. Усе, що потрібно, щоб стати детейлером, — це любов до автомобілів і наполегливість у прагненні стати найкращим у своїй справі.
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
- Навчальний процес у тренінг-центрі CarDetailLab
+ Чітка ніша і масштабованість
У автомийного, малярного та плівкового бізнесу немає чіткої ніші. Це послуги, якими можуть користуватися всі, у кого є автомобіль. Це люди з різним достатком, місцем проживання і ставленням до автомобіля. Вони всі різні і на кого орієнтуватися — незрозуміло.
З клієнтами детейлінгу простіше. Як правило, це люди середнього та високого достатку, які люблять свої автомобілі та часто живуть у престижних районах. Вам буде нескладно скласти портрети потенційних клієнтів, зрозуміти їхні потреби та будувати з ними спілкування.
Детейлінг-бізнес прекрасно масштабується. Ви можете відкрити кілька студій у своєму місті та в інших містах. Дуже скоро у нас відкривається курс «Власник студії», на якому ми навчатимемо управлінню студією, набору та навчанню персоналу, продажу послуг і просуванню студії.
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
- Більшість клієнтів детейлінгу — автолюбителі з високим достатком
+ Професійна спільнота
Детейлерська спільнота у світі дуже розвинена і продовжує розвиватися. У 2015 році ентузіасти заснували міжнародну асоціацію детейлінгу IDA. Мета організації — обмін знаннями, досвідом і технологіями з детейлерами по всьому світу. Організація ще тільки набирає обертів, але вже анонсовано її поширення на Україну та країни СНД.
В Україні детейлерський рух тільки зароджується, проте за два роки ми встигли організувати дві великі конференції за участю детейлерів світового класу. Ми плануємо й надалі проводити такі конференції та щороку привозити відомих і цікавих спікерів.
- Другий міжнародний семінар і конференція RUPES
- Другий міжнародний семінар і конференція RUPES
- Другий міжнародний семінар і конференція RUPES
- Другий міжнародний семінар і конференція RUPES
- Другий міжнародний семінар і конференція RUPES
— Сирий ринок і відсутність попиту
Фактично в Україні ще не сформований ринок детейлерських послуг. Більшості автовласників невідоме слово «детейлінг», а ціни на послуги здаються завищеними і обурливими. І чим менший населений пункт, тим сильніше це обурення.
З одного боку, це серйозна проблема і привід задуматися про вибір іншого бізнесу. Але з іншого боку, всі, хто займається детейлінгом зараз, перебувають біля самих витоків. А це означає, що у них є можливість першими зайняти й освоїти український ринок. Як то кажуть, роботи у нас неоране поле.
Кількість партнерських студій детейлінгу CarDetailLab в Одесі починаючи з 2013 рокуЗапитання та відповіді про тренінг-центр CarDetailLab
— Де вчитися детейлінгу?
В тренінг-центрі CarDetailLab.
— Що вивчають у тренінг-центрі CDL?
У нас є кілька практичних курсів: «Майстер детейлінгу», «Власник студії», «Обклеювання плівкою» та «Реставрація шкіри». Кожен курс складається з вступної теоретичної частини, великої кількості практики та завершується атестацією.
— Що, крім знань і умінь отримають студенти курсу?
Методичні посібники, чек-листи, спеціальні ціни на товари для детейлінгу та безкоштовне консультування з робочих питань. Успішним студентам допоможемо з працевлаштуванням у містах, де є партнерські студії детейлінгу. Для тих, хто хоче створювати свою студію, допоможемо з відкриттям: план-проєкт, дизайн-проєкт, завантаження робочих місць, матеріал, документообіг, технічне відкриття та запуск.
— Де проходить навчання?
У навчальному центрі при діючій студії детейлінгу.
— Скільки триває навчання?
Курс, з урахуванням вихідних, займає 21 день. Саме навчання триває 18 днів.
— Скільки коштує навчання?
1920$ — вартість повного курсу (зі знижкою 20%).
— Коли розпочнеться наступний курс?
Кожен новий курс стартує в понеділок, через 2 тижні після того, як закінчиться навчання попередньої групи.
— Як записатися на навчання?
Заповнити заявку або зателефонувати за телефоном 063 049 49 49.































