1. 1. Недотримання температурного режиму
  2. 2. Неправильне нанесення
  3. 3. Погане очищення від глибоких забруднень
  4. 4. Занадто агресивне миття
  5. 5. Безсистемний догляд за автомобілем
  6. 6. Часті поїздки заміськими трасами
  7. 7. Паркування під відкритим небом
  8. Як продовжити життя захисного покриття

Часто буває, що на пакуванні воску або твердого кварцового покриття зазначено, що термін їхньої служби триває місяці і навіть роки. Але за фактом склад сходить швидше. Розберемося, чому так відбувається і як максимально продовжити життя захисного покриття.

Те, що склад перестав працювати найлегше зрозуміти за формою крапель. Якщо краплі схожі на калюжки, як на заголовній картинці статті, то склад не працює. При правильному гідрофобі краплі мають кулясту форму і прагнуть скотитися з поверхні.

Спосіб перевірки за формою крапель працює тільки з повністю чистим ЛФП, тому що навіть непомітні статичні забруднення нейтралізують гідрофобний ефект правильная форма капельТакі краплі означають, що гідрофобне покриття працює

Продукція кожного конкретного бренду автохімії створюється для певних умов. І якщо кліматичні умови в багатьох країнах приблизно схожі, то стан і чистота доріг, а головне – манера водіння і культура догляду за машинами у місцевих автолюбителів можуть сильно відрізнятися.

До того ж на упаковці вказано оптимальний термін служби складу – досягти його складно, тим паче в оточуючих нас суворих реаліях. Але щоб значно продовжити життя захисного покриття, часом досить просто не робити кілька найпоширеніших помилок.

1. Недотримання температурного режиму

Температура зберігання. Більшість складів потрібно зберігати за температури не менше +5 °C, без різких температурних коливань, інакше покриття швидко втратить свої робочі властивості. Саме тому не варто всю зиму возити захисний склад у багажнику, щоб за зручної нагоди нанести його навесні.

Температура під час нанесення. Воски, муси і захисні агенти потрібно застосовувати суворо в сухому і добре провітрюваному приміщенні за температури не менше +10 °C, але краще від +15 °C. За нижчої температури захисні склади поводяться непередбачувано: густіють, утворюють грудки і розводи.

При цьому важливо враховувати температуру поверхні, на яку наносять захисний склад: наприклад, влітку корпус автомобіля сильно нагрівається від сонця, і його потрібно попередньо охолодити. Капот завжди обробляється в найостаннішу чергу, тому що навіть давно заглушений двигун продовжує віддавати йому своє тепло.

Оптимальная температура для нанесения защитных покрытий

2. Неправильне нанесення

У комплекті із захисними складами не завжди є інструкції із застосування, тому ми публікуємо їх на сторінках продуктів в інтернет-магазині. Так ви зможете самостійно розібратися в технології нанесення, навіть якщо раніше нічого про це не знали.

Але як і скрізь, під час застосування захисних покриттів важлива навичка. Тому якщо ви хочете, щоб склад був нанесений правильно і протримався на поверхні автомобіля максимально довго, знайдіть майстра, який робив подібну операцію хоча б 10-20 разів.

Адреси та телефони студій детейлінгу

3. Погане очищення від глибоких забруднень

Головна умова застосування захисних покриттів – вони повинні наноситися на чисто вимиті поверхні автомобіля. Але після звичайної безконтактної мийки на кузові завжди залишаються глибокі забруднення: бітум, гудрон, гальмівний пил.

Якщо не позбутися їх перед нанесенням воску або кварцового покриття, то під час експлуатації автомобіля тонкий захисний шар розриватиметься в місцях, де залишилися забруднення, що істотно скоротить термін його служби і робочі властивості. Грубо кажучи, це як фарбувати паркан по іржі. Якщо спочатку не прибрати старий брудний шар, свіжа фарба дуже швидко зійде разом з ним.

Складність у тому, що часто глибокі забруднення візуально практично непомітні, і навіть на дотик визначити їх виходить далеко не завжди. Щоб виявити проблемні зони, детейлери використовують дуже простий, але ефективний спосіб: знімають зі звичайної пачки сигарет целофанову плівку і обмацують чисто вимитий автомобіль крізь неї.

Види забруднень та як з ними боротися Тест на наличие глубоких загрязнений ЛКПЧерез плівку ви не відчуваєте тертя об поверхню, зате відчуваєте навіть найдрібнішу шорсткість

4. Занадто агресивне миття

У США, Європі та Японії на дорогах практично немає бруду – як мінімум у нашому розумінні. Там вулиці не посипають піском, з бетономішалок не ллється розчин, а коли тане сніг – з газонів не стікають глина і чорнозем. Чому у нас все зовсім по-іншому, дуже докладно описав Артемій Лебедєв в одному зі своїх постів про «Російський дріст».

Як правильно помити автомобіль Отсюда и берется «Русский юрист»Потім увесь цей пісок опиниться на кузові вашої машини.

Коли на дорозі чисто і на автомобіль не налипають кілограми бруду, стандартне миття проходить зовсім інакше: не доводиться використовувати активну піну, яка агресивним лугом буквально зжирає бруд, що накопичився на кузові, – а разом з ним будь-яке захисне покриття і навіть верхній шар заводського лаку. Тут потрібно передати привіт мийникам, які не поспішають змивати піну, щоб вона довше контактувала з машиною – мовляв, чистіше буде.

Чому автомийки – зло

5. Безсистемний догляд за автомобілем

Багато власників миють свої машини від випадку до випадку – коли є вільний час, а не коли вони забруднилися. Від цього бруд на автомобілі накопичується шарами, відмити які за одну мийку практично неможливо. Тому наприкінці мийникам доводиться натирати кузов ганчірками, щоб прибрати шар дрібних забруднень, що залишився. Ганчірки ці рідко бувають новими або хоча б добре випраними, і дрібні частинки бруду, що залишилися в них, роздряпують захисний шар, залишаючи на кузові павутинку дрібних подряпин. Захистити від такого здатні лише тверді кварцові покриття.

Класифікація захисних покриттів Статические загрязненияЯкщо машину не вимити, на ній залишаться ось такі статичні забруднення

Інші автовласники вирішують взагалі не мити машину поки на вулиці брудно – мовляв, а що гроші-то просто так витрачати. Але тут важливо пам’ятати, що в зимово-весняний період головним компонентом дорожнього бруду виступають протиожеледні реагенти і солі, якими щедро посипають міські вулиці. Що довше бруд контактує з лакофарбовим покриттям автомобіля, то сильніше він його роз’їдає.

Дорожная слякотьУ дорожній сльоті концентрація реагентів особливо висока

6. Часті поїздки заміськими трасами

Якщо часто виїжджати на заміську трасу, ризик залишитися без захисного покриття багаторазово підвищується. Головна небезпека – піскоструй з-під коліс від автомобілів, що їдуть попереду: від нього не захистить жодне навіть найдорожче і найпрофесійніше захисне покриття.

Як лагодити ЛФП: детейлінг або перефарбування

Інша небезпека – мертві комахи, що налипли на передню частину автомобіля. У них міститься кислота, яка під дією високої температури починає пропалювати заводський лак і може дійти до металу, викликавши корозію кузова. Не рятує навіть поліуретанова плівка, яка успішно захищає від інших проблем. Єдина рекомендація, яка справді працює: змивайте налиплу мошку одразу ж після кожної довгої поїздки.

Як видаляти складні забруднення Налипшая мошкаЯкщо мертві комахи встигнуть висохнути на кузові автомобіля, видалити їх буде набагато складніше

7. Паркування під відкритим небом

Що довше автомобіль перебуває просто неба, то сильніше на нього впливають негативні фактори зовнішнього середовища: пекуче сонце, кислотні дощі, пташине гуано, а також сажа і смола від квітучих дерев.

Не можна кинути машину, оброблену захисним складом, на місяць просто неба і думати, що з нею нічого не трапиться. Якщо накопичені забруднення вчасно не змивати, вони швидко зруйнують захисний шар. Тому просто намагайтеся частіше залишати машину під навісом – у гаражах або критих паркінгах.

Як продовжити життя захисного покриття

  1. Зберігати склад за потрібної температури і ретельно дотримуватися технології нанесення.
  2. Паркуватися під дахом, відразу ж змивати мошку, що налипла, і тримати дистанцію на заміських трасах.
  3. Періодично очищати автомобіль від глибоких забруднень.
  4. Віддавати перевагу дбайливому двофазному миттю з використанням неагресивних шампунів (з коефіцієнтом жорсткості не вище pH 9).
  5. Просто якомога частіше мити машину, особливо взимку.
  6. Як захистити машину взимку


Отправить